Иако Audi R8 е на заминување, познатиот тјунер понуди вистинско уживање.
Зад проектот, за кој ќе се зборува со години, стои иконскиот тјунер, ABT Sportsline. Предметниот R8 сега е означен како ABT XGT, и тоа е патна модификација базирана на Audi R8 LMS GT2, или преведено како тркачки автомобил.
Токму така, на овој автомобил му е дозволено да има регистарска табличка, а ќе можат да го купат 99 среќници кои сакаат да потрошат минимум 600.000 евра. Цената е висока, но и ова не е „обичен“ R8. Проширен, со огромен довод и надградби на каросеријата, овој R8 целосно одговара на визуелните изгледи на тркачки автомобил.
Единствената забележлива разлика се гумите, сега патни Pirelli P Zero Trofeo R. Тие се 19 инчи напред, а поголем број назад.
А кабината е моделирана по тркачката верзија. Има кафез, тркачки волан и централна конзола за мотоспорт. Тјунерот додаде дигитален кокпит, рачна сопирачка и контроли за додатоците на патот, како што се индикатори, клима уред и централна брава.
На листата на новитети се наоѓа и класичната верзија на резервоарот за гориво, која овозможува полнење гориво на јавните бензински пумпи. Кога станува збор за моторот, сепак има атмосферски со 5.2 V10. Моќта сега е 640 КС, погонот е заден, а менувачот е S-Tronic со седум степени на пренос и две спојки.
Автомобилот тежок 1400 кг може да извлече до 310 км/ч, а врвните возни карактеристики доаѓаат како резултат на двегодишната работа на експертите на ABT на автомобилот. Доволно е да се каже дека целиот тим на ДТМ учествувал во изработката на автомобилот.
Да повториме уште еднаш, почетната цена е 598.000 евра, а планирана е серија од 99 примероци.